Anmälan

img

Anmälan avser den 13-14 november alternativt endast den 14:e november. Vi rekommenderar att du noggrant läser igenom informationen nedan innan du anmäler dig. Observera att anmälan är bindande.

Gå till anmälningsformuläret (öppnas i eget fönster)

 

 

 

OBS! Vårt anmälningsformulär ligger på en säker sajt (https) som skyddar dina person- och betalningsuppgifter vid inmatning. Vi har noterat att vissa organisationer, särskilt sjukhus, har spärrat åtkomst till säkra sajter för sina anställda, troligen för att skydda den egna webben mot intrång. Om du inte kommer in på anmälningsformuläret, tala med din IT-support eller passa på att anmäla dig hemifrån ifall du har tillgång till dator hemma. (Detta är inte en tekniskt korrekt förklaring, mer en praktisk beskrivning för dig och mig som inte förstår bakgrunden.)

 

Pris för konferensdag 14/11 inkluderar: konferensmaterial, fika och lunch den 14 november. Pris för 13-14 november inkluderar konferensmaterial, fika och lunch för två dagar samt middag 13/11. Middagen den 13/11 är nu fullbokad!
Yrkesdagen 13/11 vänder sig till dig som arbetar i team för barn- och ungdomar med förvärvade hjärnskador, eller andra som är specialister på barn och ungdomar med förvärvade hjärnskador. Dagen är alltså tänkt som utbyte av erfarenheter och inte som kurs. Vänligen respektera detta vid anmälan.

 

Betalning

Deltagaravgiften betalas med kreditkort eller faktureras.

Om du väljer att betala med faktura kommer en administrativ avgift om 100 kr + moms att tas ut. Fakturan skickas med post i samband med bekräftelsen. Om din faktureringsadress är en annan än den adress du angivit för kontakt, ber vi att du under betalfliken på anmälningsformuläret fyller i den korrekta faktureringsadressen och ev. markering/referens/kostnadsställe.

Bekräftelse på anmälan

Bekräftelse på din anmälan skickas per e-post inom en vecka efter att du anmält dig.

Byte av deltagare

Byte av deltagare kan ske när som helst till en kostnad av 250 kr. För att byta deltagare kontakta konferenssekretariatet per e-post: rehab2014@ki.se

Avbokning

Avbokning görs skriftligt till konferenssekretariatet per e-post: rehab2014@ki.se. Om avbokning görs senast den 15 oktober kommer en avbokningsavgift om 750 kr att tas ut. Om du redan betalat din faktura återbetalas den fakturerade avgiften minus 750 kr. Vid avbokning efter den 15 oktober sker ingen återbetalning eller reducering av deltagaravgiften.